Jag vill kasta loss

2011-10-01 @ 09:17:19
Ligger i min säng och letar förbryllt efter det myggbett jag med all sannolik fått i natt. Hade nämligen en djävulskt irriterande mygga i mitt rum igår. Ni vet hur jävla irriterad man blir när man släckt lampat, lagt sig till rätta och så hör man ljudet. Det där surret som bara en blodtörstig mygga kan skapa. Fyy. Trots att jag slog den med boken "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", och alla som har läst den vet ju att den är ganska tjock, så överlevde fanskapet. Sikken kämparmygga. När jag för tredje gången "slagit ihjäl" kraken och blundade sött vad tror ni händer då? Vad tror ni händer då? Blodtörstsurret börjar ännu en gång eka i väggarna.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0