När allas ögon inte längre ser

2011-10-09 @ 09:54:50
Goder morgon goder morgon! Här ligger jag och är nyvaken. Slut och färdig. Känns inte så bra att börja dagen så. Linnéa kommer snart och hämtar upp mig. Vi ska nämligen åka till mormor idag nån timma eller två, och sen ska vi vidare till Gävle för att träffa ännu mera släckt. Eller ja, morfars ex och hennes barn. Fast ja ser de fortfarande som familj liksom. Är det ingen i min riktiga släckt, som man delar blod och vad vet jag med, som vill umgås och träffas, så får man helt enkelt grabba tag i några andra som vill fira jul med en och kommer på besök lite då och då. Jag vet, kanske låter konstigt och komplicerad. Men det är just det min släckt är. På ena sidan i alla fall.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0