There is no hope for tomorrow

2011-10-04 @ 22:35:54
Om ni nu satt där hemma och tänkte att "nej, vad har lilla Sara gjort idag då?" så ska jag tala om för er att ni hamnat precis rätt. Jag var nämligen på jobbet kvart över sju, sorterade lite, körde lite, ja you name it. Efter det brassade jag hem för att käka lite firrebullar i hummersås. Gudomligt gott må jag säga! Sen skulle ja och morsan beställa kläder från en engelsk hemsida men se på fan, det gick inte. Dumma svenskar va som inte fattar engelska. Damn you djävulsengelska! Men då skiter vi väl i det tänkte vi så ja satte på mig träningspjucksen å reflexvästen och tog en runda här i byn istället. Hem igen för att ta bilen till affärn och hämta ut mina bikinisar från h&m och tillslut ligger ja i sängen, nydushad och luktar gott, och ska lyssna på ett avslappningsprogram. Nej, jag är inte ett nervöst vrak eller något. Kan bara vara skönt att koppla bort och av en kvart när det passar. Hej på er!

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0