And all they say is "save your tears for a love who deserves your prayers"

2011-09-21 @ 22:04:17
Hörrni, nu ska jag berätta något så hemskt ointressant att stolen eran kommer att ramla baklänges. Sedan jag började jobba har jag inte, och nu menar jag verkligen INTE, köpt ett enda klädesplagg till mig själv. Herre jesus, jag sa ju att det var tråkigt. Men jag blev så förvånad att jag har kollat runt på internet i flera dagar och letat efter en snygg klänning och ett par dugliga skor. På rean då förstås. Man kan ju inte shoppa som en galning när man måste spara varenda liten krona man skrapar ihop. Bara lite granna. För att unna sig själv. Det måste man göra ibland för att känna att man lever.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0