Det går hit, det går dit, det går runt en liten bit

2011-09-27 @ 23:04:45
Denna dagen i mitt liv har varit hektisk mån trå. Inte nog med att min telefon har varit helt urkukad hela dagen så har jag trots detta miserabla öde fått många saker strukna på min "att-göra-lista". Efter jobbet bar det av ner mot stan, fort som tusan, för att besöka första bästa vacciationsbyrå. Sagt och gjort. Jag gick därifrån 1340kr fattigare, men 3 vaccin rikare. Hem och käka mat, leka lite med alleballe, glutta in i mitt rum för att ge mig själv en klapp på axeln för gårdagens hysteriska städning och uppsättning av nya hyllor, beställa en riktig baddare till backpackingväska, maila resekunniga personer om pass och visum, kika flygresor och sist men inte minst bestämt mig för vilka bikinisar jag ska klicka hem i morgon. Pust. Och nu ligger jag i sängen i total oharmoni med klockan men hoppas dock på att vakna utvilad och pigg i morgon, utan fetaste påsarna under ögonen. Ja, man säger väl att hoppet är det sista som lämmar människan. Right?

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0