Jag vill höra någon säga mig att i morgon blir en bättre dag

2011-09-18 @ 09:45:26
Hela denna helg har jag spenderat med några trevliga prickar, ingen nämnd ingen glömd (Sanna, Marre & Linn). I fredags brassade vi ju iväg till Ramsta för att jag, morsan, brorsan och Lollo speladeslashsjöng på ett bröllop. Men, trogna vänner som man har så satt Sanna, Marre & Linn ihopkurade i kyrkbänken. Jag skulle vilja kalla dem min fanclub men det är en annan historia. Hela tjofadderittan gick väl bra och jag lämnade stället 500 riksdaler rikare. Gårdagen dårå börjades med Java, ja hör och häpna. Sara har börjat gilla sån mat och speciellt sushi. Anteckna för bövelen! Sen tog vi en sväng förbi Gränby med Linn som shoppade för oss alla. Frammåt kvällningen dumpade vi Marre och vi andra tre tog oss hem till Linnsan (jo, ja får kalla henne det. Har nämligen frågat) för massa spel. Dock så hade de bara ett spel men är man finurliga som vi så hittar man på egna spelregler och på så vis kan man spela samma spel flera gånger. Sådärja, jag pratar på både på in- och utandningen men jag har bara nån mening kvar jag vill dela. Jo, idag laddar vi för match mot djävulsbälinge. Är supertaggad. Kom och kolla vettja! Börjar kl femton i Bälisus. Heja heja. Nu är jag så hungrig så jag väcker väl mitt sovsällskap om jag inte går upp och äter något. Nej, en sushi kanske?

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0