Vi går ut och brinner upp i natten

2011-09-06 @ 22:01:13
Jag har en allt bra rolig släkt jag. Jag har en mormor som är lite virrig i kolan men hon är så söt så man bara vill krama om na'. Hon har i flera års tid trott att hennes blodsocker är jättehögt medans i själva verket har hon gjort helt fel med mätaren så hon har gått omkring och trott att hennes nivå legat på 8,8 (mellan 4 och 5 är normalt!), fast i själva verket har det legat på runt 6. Sedan nämnde jag att hennes glasögon var så skitiga, man såg knappt igenom dem. "Ja man lever ju i dimman för jämnan" var svaret jag fick. Jag har en mor som skickar oss barn till tandläkaren helt fel dag och fel tid och jag har en storebror som spottar och svär åt allt och som konstant går omkring med hjärnskakning. Ska han berätta om en person så är det alltid "den där jävla ......." och så avslutar han alltid med "din dumma jävel". Haha och sen har vi Johan då som satt och sjöng "det är lika bra att sluta drömma, det går åt helvete i alla fall" i kyrkbänken medans han tittade upp på Jesus. Ja, jag säger då det.



Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0