Varför var du så långt borta när jag behövde dig som mest?

2011-09-22 @ 19:48:12
Efter en liten löprunda på cirkus sjukommasju kilometer tycker jag att jag förtjänar något i den ätbara riktningen. Orkade inte göra middag när jag kom hem så jag gick ut och sprang i stället. Oerhört effektivt. Får man väl hoppas. "Gick ut och sprang". Vilken jävla mening. Tåls att tänka på. Och jag vette fan vad som har hänt med katta. Hon går som nåt sneknull man plockat upp vid vägkanten. Ska nog ta och leka veterinär men först förtjänar hon lite kött och lever i gelé. Den ska tydligen vara extra god och smakrik. Var den det Sigridgumman? God och smakrik? Jag tvivlar jag..

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0