Burn baby burn. Eller?

2012-04-19 @ 22:33:30

Jag är nog expert på att göra illa mig själv. Förutom mitt knä och min fot (hästskitsjoggingturen, huwwa) så har jag nu ont i mina lår, ljumskarna och armen. Tappade nyss mobilen på käften också. Fint. Kletade in mig i tigerbalsam av ren frustration, men sedär, det var dumt. Gick loss alldeles för hårt och det resulterade i att jag varit i en stillasittande position i över en timme. Omöjligt att röra en endaste liten del. Det brinner i mina ben. Känns det som. Nu har den så kallade lågan avtagit och mitt vindögda, ilskna ansiktsuttryck har även det mjuknat. Tur är väl det. Så vad har vi då lärt oss efter detta inlägg? Jo, använd inte tigerbalsam när du är förbannad och ta det ytterst varsamt i de nedre regionerna. Speciellt vid ljumskarna. Jag antar att jag inte behöver gå in mer på detaljer och därmed tackar jag för mig. Hej!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0