I’ve paid a price, and I’ll keep paying

2012-08-07 @ 23:00:47

Nä, känns som om en fetinggenomgång på vad mitt liv har innehållit de senaste dagarna skulle passa in rätt bra nu efter min strålande frånvaro från denna blogg. Jo, jag har eeh, har det på tungan, vänta lite bara... Jobbat? Och fixat mitt rum. Hängt på Ikea i flera timmar och en vistelse där börjar ju alltid med korv och bröd och avslutas med en mjukglass och kaffe. Standard. Sen har jag sparkat lite boll också. Och idag hittade jag en Iphone på jobbet. I en trappuppgång. Ringde på hos en tant och frågade om det möjligtvis var hennes mobil. "Va, vad är det för något?" fick jag till svar. Sen tog hon och jag på oss våra detektivrockar och löste fallet med den borttappadea luren. Förutom denna action i vardagen är allt som vanligt. Jag och Frida sjunger ljuvliga sånger inför kollegorna, imorgon blir det övning med Lingonben och på fredag åker jag till Nyköping med ett par härlig prickar. Nu orkar jag inte skriva mer så där tackar jag för mig. På återseende.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0