Juleljus

2012-12-26 @ 09:23:32

Hej på er tjuvar och banditer. Julen har man tagit sig igenom smärtfritt. Typ. Fick massa fina presenter av fina människor. Var ut igår, no shit sherlok, meeeen jag vet inte riktigt vad jag ska säga angående detta. För det första var det asmycket folk, för det andra gick alkoholen ur kroppen för fort och för det tredje var mina skor så obekväma att jag ville grina. Jag vet, det är ju mitt fel. Får skylla mig själv. När jag gick hem tog jag av mig dem men det gjorde bara ännu ondare. Snörade på mig pjucksen och haltade, skojar inte, haltade hem. Två tjejer kom fram och frågade hur det var fatt. Jovars, tackar som frågar.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0