Sjukstugan

2012-12-13 @ 09:28:00
Hej på er sjusovare och sovsjuor. Måste bara få yttra mig om gårdagens avsnitt av Bonde söker fru. Har sagt det förrut men jag säger det igen, det är ju verkligen TV när det är som bäst. Och PINSAMMAST!!! Det var ju en bonde som friade till sin bondjänta i programmet, samtidigt som hon Linda var med. Bondjäntan sa ja och det blev ett jäkla hångel. Tror ni inte Linda sitter där och "men gud vad fint", "nu blir jag alldeles rörd", "åååh nej nu börjar jag gråta". Allt för att få uppmärksamhet från det precis nyförlovade paret. Höll på att dö av garv. Så satt hon där och knäppte händerna, la huvudet på sne och fällde en tår. "ÅÅÅÅH VAD GULLIGA NI ÄR!!!!". En viss irritation nu. Tillslut kände väl paret att de hade make out-at klart och de satte sig på sin plats på stubben intill hästhagen igen. Hahaha jag dör. Why god whyyyyyy?
 

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0