Take me away, a secret place, a sweet escape

2012-12-03 @ 22:55:15

Hej på er tjockskallar och skalltjockar. December månad och kallt som fan. Var och såg Linns musikal idag några stenkast bort från mitt kryp in och hon var superduktig!! Har alla låtar på hjärnan fast jag varken kan melodin eller texten. Kom hem runt tjugoett. Tog mig en kopp kaffe och sen hände det något. Började diska, dammsuga, torka golven och städa toaletten. What the fuck? Städ-mode here I come! Aja, nu är det i alla fall fint här inne. Märker dock att mina linser är helt knas. Ser suddigt som fan. Kanske borde gå och kolla styrkan på de små rackarna? Men det tar vi en annan dag. En annan dag? Det säger du ju jämt! Hejsvejs


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0