Nu kan du åka hem och pyssla med det här

2012-02-15 @ 18:17:48

Tänkte bara säga att jag har överlevt den bitande kylan här i Ikealand än så länge. Men det är med nöd och näppe. Fick åka hem idag från jobbet eftersom min magsjuka glömde bort att berätta massa saker, så den vände om snabbt som ögat och sitter nu här bredvid mig. Fick åka till sjukan på momangen för att fixa avföringsprov. Och som ni alla nu undrar, har sara gjort det eller inte? Svaret lyder barampampaaa: hon lyckades!!! Tänker då inte beskriva i detalj hur jag fick ner mitt bajs i två smala rör, den tanken får ni leka med själva, men det ligger där det ska så att säga. Well, my work is done here. Nu ska jag och magsjukan lägga oss i soffan och tycka synd om oss själva. Hej!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0