Låt det vara som i en film

2012-01-02 @ 08:43:04
Hallojsen! Befinner mig på Koh Tao nu och vädret är verkligen piss. På båten i morse gungade det så mycket att man var nära att dra på sig flytvästen för man trodde att hela båten skulle slå runt av alla vågor. Men men, som tur var kom vi fram hela och rena. Här ska vi väl i alla fall dyka och ha oss i vattnet i några dagar innan vi drar vidare mot Kambodja. Sen måste jag också yttra mig om att den här nyårsaftonen slår alla andra nyårsaftonar jag varit med om. På riktigt. Och nu snackar vi hästlängder! Hade så jäkla skoj och jag finner inga ord som kan förklara kvällen på bästa sätt. Det överlåter jag i stället till er att fundera ut. Och med det tackar jag för mig.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0