Come closer

2012-07-18 @ 16:54:26

Eeeh ska väl börja med att säga att mitt föregående inlägg kanske ni bara kan glömma. Var en aning trött och meningarna flyter inte på lika bra idag som de gjorde igår vid läggdags. Aja, shit the same. Min knegardag har varit bra. Förutom att när morsan var halvvägs till Gävle kom jag på att jag inte hade någon nyckel med mig. Synd. Hade inte Lollo haft vägarna förbi hade jag antingen fått sovit i vedboden över natten eller slagit sönder något fönster. Det hade ju varit snyggt! Nu är jag i alla fall inne, alla fönstren är hela och jag ska snart koka ihop något som ska likna middag. Sen ska jag springa runt naken och leka superman. Mwah, jag älskar att vara ensam hemma! Tack och hej, slut för mig!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0