Ikväll skiter jag i allt

2012-07-31 @ 22:13:50

Bor för tillfället i den finaste lägenheten mitt i stan med kanske de finaste katterna jag vet. Frida var här i går och höll mig sällskap. Det började med att vi gluffsade, ja jag menar verkligen gluffsade, i oss fetaste hamburgaren på Magnussons. Sen gick vi halva stan runt för att hyra film och sen tjockandades vi länge, länge i soffan. Men vi lärde oss även två saker denna kväll. Befinn dig inte i ett rum/lägenhet/hus, eller vafan det nu kan vara, där det finns katter när du är dödligt allergisk mot sådana arter. Ingen överdrift här inte. Efter någon timme här hängde verkligen Fridas ögonvitor (fucking ÖGONVITOR!!) utanför ögonfransarna. Uäck!! Ja, hennes kväll slutade på akuten. Dagens lärdom nummer två är att inte glömma bort att man har bil så att man beställer in en stor stark. Blir som dumt när tanken slår en när man har halva glaset kvar.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0