Let's twist again

2012-06-23 @ 19:00:12
Galen dag igår. Gick ju upp i ottan och tog första drinken då, åt lunch ute på bryggan, solade och badade (nej förfan, inte jag. Badade alltså), grillade stört mycket kött, åt en himmelskt god efterrät a la Agge innan jag och Gurra däckade i sängen. Jo det är sant. En kvart senare blev husvagnen totalt vandaliserad av två okända förbrytare (Sanna & Herman) som tvingade upp oss och sen hällde de i oss sprit. Usch. Hemska människor. Efter min söta sömn hade jag ju blivit bakis men efter en påse vinägerchips så var man fit for fight igen. Några bärs senare och poff befann vi oss nere på stan. Vandrade runt där, hejade på folk man kände och på folk man aldrig skulle säga hej till i onyktert tillstånd. Men det är ju så det är. På midsommar.

Dagen har ägnats åt att äta bakismat så det stod härliga till. Tunnbrödrulle med räksallad. En klassiker. Herman och Orre började med en öl men så pigg, eller opigg, var då inte jag. Nu har vi snyggat till oss onödigt mycket, spriten är framtagen igen och musiken är på högsta volym. Life is great va?

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0