- Kom nu, vi måste gå! - Men vänta lite, jag måste bara ta en bild på mig själv när jag skiter.

2012-03-25 @ 21:38:44
Jag må vara omodern, näst intill gammalmodig, men jag förstår helt enkelt inte poängen med att folk ska ta så konstiga bilder på sig själva. Har de inte ögonbrynen uppe i pannan så har de läpparna fyra meter utanför ansiktet. Har de inte tuttarna upptryckta till hakan så har de en hållning som gör att det ser ut som om de nyss brytit ryggen. Leker de inte modeller och vill få det här "mystiska yttrycket" i ansiktet så står de inne på toan och tar en spegelbild. Japp, ni är avslöjade. Kakelet och handdukarna i bakgrunden kanske ni ska försöka dölja nästa gång. Vissa ligger på golvet, vissa tar offentliga toaletter, vissa står vid busshållsplatser, på bussen, i BILEN. Jag kan fortsätta i all evighet på platser folk finner sig nöjda i att ta en snabb bild på sig själv. Innan de ska träna? WHAT?! Ja ni hör ju hur tokigt och fruktansvärt patetiskt det låter, men ja, folk gör sånna här saker. Okej visst, alla har sin lilla fjortisperiod här i livet, man kan väl nästan säga att det hör till. Men när man blir 17, 18, 19, ja till och med över 20? Då har det väl för i helvete gått över styr? Jag menar kom igen, väx upp! Nu blir jag bara irriterad och jag tror att det är bäst att jag slutar här så att jag inte börja nämna massa namn. Herre gud...

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0