Can't find entrance

2012-03-19 @ 14:45:27

Har kikat runt på en massa bloggar och har på något konstigt sätt kunna peka ut en sak som de alla har gemensamt. Jo, det verkar vara väldigt viktigt för folk att berätta vad de har för kläder på sig var och varannan dag. Dresscode heter det med ett finare ord. Och då tänkte jag att jag är ju inte den som är den, så varför ska inte jag få bjuda på mitt val av kläder denna snöiga dag i mars? Efter bilden ska jag redogöra vart ifrån alla plagg samt accessoarer kommer ifrån, ifall det skulle hända att någon blev så impad av min stil att den banne mig också vill ha den tröjan eller de brallorna osv osv. Ja, har alla förstått reglerna? Då kör vi. Håll i hatten!

Vi börjar uppifrån och ner.
Glittrig pajletthatt - lånat av mor.
Solglasögon - en affär i Sydney.
Mysig tjocktröja - New Yorker.
Harembrallor- Chiang Mai, Thailand.
Strumpor - Johans, men antar att de är från Lindex.

 

Till allt detta bär jag några enkla armband plus svarmålade naglar. Jamen så där då hörni. Detta är alltså min vardagsklädsel som jag bär i min ensamhet i torpet. Hoppas ni blev lika nöjda som jag blev efter detta modeinlägg. Puss och kraaaaaaam!

 


Släng in en kommentar
Postat av: Sanna

I LOVE IT!!!

Ska genast gå ut och shoppa. Ska leta som förbytt efter denna underbart glittriga paljetthatt.

Men du Sara...är inte det här samma dress som igår? Akwaard...

2012-03-19 @ 16:35:35
Postat av: Redaktionen

Ja jag förstår att du gillade det! Jo, precis som du påstår hade jag ju detta igår, dock utan hatt och brillor. Men jag har bara en sak att säga, har man en favoritdresscode så har man ;)

2012-03-19 @ 17:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0