Du får inte ha mig som en dröm när jag vill vara din verklighet

2012-03-04 @ 17:44:06

Har nyss vaknat upp ur en alldeles vanlig och hederlig söndagsbakiskoma. Måste yttra mig om att Saluhallen var ju ett riktigt trevligt ställe. Och goda shots hade de ju. Farligt. Det enda dåliga var att stället endast kunde erbjuda två toaletter. Nämen vafan, kön började ju nere vid biosalongerna varenda gång man skulle tömma blåsan. Jag och Linda hittade två riktiga hulliganer till polers där i kön och tillsammans var vi oslagbara. Vi ordnade upp kösystemet och tog tid på de som gick in på toan. Bankade om det tog mer än fem minuter. När vi var så kissnödiga att det gjorde ont i halsmandlarna, då tog våra inbrytarsidor över och vi slog oss ner på toaletten där lampan inte funkade. Fast man inte fick. Men herre gud, man har väl kissat i mörkret förr. Nemas problemas som man säger i branschen.

 


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0