Jag tänker på alla drömmar man drömt, som en efter en tagit slut.

2012-03-29 @ 23:12:11

Denna arbetsdag var väl lite sissådär. Höll på att bryta ihop där ett tag för att det var så djävulskt mycket post. Och reklam. Och Uppsalatidningen. Trodde jag skulle komma in så sent så man skulle fått ta postbilen hem. Tur säger väl jag att det inte hände. Kom hem halv sex, drog i mig en gammal matlåda innan man tjugo minuter senare hade svidat om till fotbollskläder för att motvilligt promenera till gärdet. Kul träning och lite planerande av Marreparres 18-årstillställning på lördag. Kastade mig in i Lindas bil så hon fick köra hem en. Där väntade en nojig pappa som köpt nytt internet och hemtelefon. Fick då agera installatör i någon timme. Nu är klockan åt helvete för mycket och jag borde sovit för länge sen. I morgon blir det stan efter jobbet (för första gången sen jag kom hem om jag ska vara ärlig) för lite bankärenden. Shit vad vuxet det låter när man har bankärenden. Aja, a man's got to do what a man's got to do.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0