Bakom ryggen var du svag

2012-05-30 @ 23:39:52

God afton mina lärjungar. Efter mitt förstapris av det som framgår i föregående stycke brassade jag och Sanna in till Gränby. Gick loss som satan i pysselbutiken och köpte asfyndiga, jag repeterar asfyndiga, presenter till diverse studenter. Klockan slog 16.00 och det innebar att jag skulle träffa jobbkompisarna. Skulle nämligen springa blodomloppet. Men tur som man har hamnade jag i fel startklunga och det tog ett jäkla bra tag innan jag kommit om "lunka/gå"-gruppen. Suck. Jaja, maten efter var jäkligt god och nu ligger jag i min säng som en utslagen gnu. Gud vad jag babblar på, nu får det väl för fa'an räcka. Hej på er.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0