Fiffigt Elin

2012-05-06 @ 22:20:43

Jag och mina linser har då haft många miserabla öden tillsammans genom åren. Jag har slarvat bort dem, supit bort dem, råkat kasta nya par och sparat gamla. Jag har vaknat upp med linserna i, slarvat bort ena ögats lins, gått en hel dag i tron om att de var på sin plats ( vilket de ju förstås inte var. Märkte det först på kvällen när jag skulle "ta ur" dem), glömt bort vart jag lagt dem och så vidare och så vidare. Nu har det hänt igen. I morse när jag skulle sätta i linserna låg inte den högra linsen av någon märklig anledning i sin lilla ask. Jag grävde runt men den var spårlöst försvunnen. Jaja, skitsamma. Öppna en ny stycke högerlinsförpackning och sen var det inte mer med det. Senare på kvällen när jag skulle ta ur linserna ser jag något konstigt och litet på linsvätskeflaskan. Vad kan det vara då? Jo jag sa, vad kan DET vara då?


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0