Ge mig den starkaste shot du har!

2012-05-17 @ 17:10:02

Igår hände det något förträffligt oväntat inne på McDonald's vid fyra mackarna. Allt börjar med att jag och Sanna slår oss ner vid ett bord. Ska vi säga fyrakommafem meter från kassan? (Gustav tog bordet med hans lite coolare, lite snyggare vänner) Herman ställer sig i den knappa milen långa kön för att beställa lite käk. Mitt i allt skriker någon något och helt plötsligt är det ett femtiotal personer som börjar hoppa på och puckla på varandra i kassakön. Slagsmålsklungan flyttas i ett snabbt ryck fem meter ifrån kassan och helt plötsligt står Herman först. Lyckan i hans ögon när han vänder sig om för att möta våra blickar är oslagbar och segergesten han drar sen är något utöver det vanliga. Magnifikt helt enkelt. På två röda har Herman lyckats beställa mat och går sedan med stolta steg till vårt bord men bricka fylld av cheesburgare. Han har köpt på sig 17 stycken. Ja, jag sa 17 stycken cheesburgare.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0