I dina ögon finns inget hopp om morgondagen

2012-05-21 @ 22:24:42

Denna dag har ägnats åt att hjälpa till hemma hos farmor och farfar med diverse vardagssysslor. Har även agerat bankman, reseplanerare samt doktor. Konstaterade att farmor lider av resfeber. Jo, det är sant. Hon och jag åker ju till Paris på torsdag men inte behöver hon oroa sig för det. Det kommer att gå galant. Men varför måste gubben i "gol-salami"-reklamen oja så fult när tanten lyfter bort locket? Varför är jag alltid mer täppt i den vänstra näsborren än den högra och Varför med stort V är det bara två avsnitt kvar av kanske världens bästa tv-serie? För all framtid. Jag pratar ju förstås om mitt älskade, underbaraste och finaste Desperate Housewives. Ibland är livet bara för svårt.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0