Ni vet vilka ni är

2012-05-13 @ 13:13:32

Jag måste bara få berätta om mina helt fantastiska och underbara vänner som alltid är vid min sida, i vått och tort, i sol eller regn, i nyktert eller i onyktert tillstånd. Med er kan jag skratta åt vad som helst och med er har jag alltid roligt. Ni är äkta vänner, helt enkelt. Jag har frågat mig själv så många gånger vad jag har gjort för något gott för att förtjäna er sjuka, men dock så vackra, själar? För det är bara med er jag kan prata om bajs i flera timmar, det är bara med er jag kan ta en spontantripp till Öregrund med en bag in box, och det är bara med er jag vågar dansa fult på dansgolvet utan att skämmas. Ni är strösockret på bullen, ni är korven i min korvgryta och ni är en hel platta öl plus pant. Ni är bron på ett sjuhelvetes stormande hav, ni är alla låtar i min bästa spellista på mobilen och ni är alla asfyndiga skämt i filmen Yrrol. Det är nästan så att man smäller av. Tack för att ni finns!


Släng in en kommentar
Postat av: Linn

De var så lite så ;) :P

2012-05-13 @ 13:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0