Vi går och ingenting händer

2012-05-01 @ 23:10:00

Ja, då var årets valborgsfirande över för denna gång. Min gårdag bestod utav jobb och grillning hos Gustav. Och en och annan öl då förstås. Har sagt det förut men jag säger det igen. Han är nog världens bästa festfixare. När man som minst anar det (men när man nog som mest behöver det) då står Gustav med en färdig tacopaj i ugnen och korv med bröd på spisen. Våldsamt trevligt! Eller så är han bara supersmart och fixar detta för att ingen kylskåpsrensning ska ske. Den karamellen kan man ju suga på ett tag... Aja, och efter att ha gnuggat mig i ögonen märkte jag nu att mina linser fortfarande sitter i. Jag som skulle sova. Fan.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0