Alla stjärnor tänds

2012-11-02 @ 16:11:43

Hallå alla ungkarlar och karlungar. Det sa bara "swosch" så var denna jobbvecka över. Har väl inte hänt något exalterande i mitt liv förutom att jag blev bortglömd här om dagen. Bortglömd tänker ni. Hur kan man bli bortglömd bara sådär? Jo, jag och två av mina familjemedlemmar bestående av en mor och en bror hade varit på kalas i Björklinge. Helt plötsligt är dessa två familjemedlemmar borta. De syns inte till någonstans.
"Hörni, har någon sett morsan och johan?"
"Ja men de åkte väl för en stund sen.."
Nämen vafaan!! Fort på med mössa å paraply och snabbt som tusan springa ner vevandes med armarna för att hindra denna röda bil som är på väg att rulla ut ifrån parkeringen. Jag rycker argt upp dörren och när morsan och Johan inser vad de gjort började de gapskratta. Kul. SKITKUL!!!!
Där, har ni storyn om hur man blir bortglömd. Känns sådär.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0