Flytt på G

2012-11-06 @ 23:04:02

God kväll alla soffpotatisar och potatisar i soffan. Nu har jag blivit stadsbo. På riktigt. Har både igår och idag packat ner som en idiot, packat upp som en idiot, gått varv på varv inne på IKEA och diverse hemelektroniksbutiker, klämt och känt på både fläskfilé och lax, tecknat något jag hoppas är en hemförsäkring, köpt busskort, taklampa och så vidare och så vidare. Men så är det nu när man är vuxen och har fått hår på pullan som min mor skulle ha sagt. Lagade förresten världens äckligaste middag idag. Kommer dock inte säga vad det var eftersom ingen kommer våga äta hemma hos mig då. Och det vore ju hemskt tråkigt. Kan bara ge en liten varning att kombinationen av nudlar, tonfisk och curry fan inte är en hit!

Måste även tillägga att jag idag såg min nya grannes ovanligt långa tuttar genom fönstret. Mitt i torkandet av disken. Fick mig då tankeställaren att jag hädanefter alltid borde ta med mig kläder in till badrummet när jag ska duscha. Alltid!!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0