Nytt

2012-11-11 @ 16:12:00

Var häromdagen och införskaffade mig både en Tv och en dator. Oscar tyckte jag var dum i huvudet som blev glad över att få betala tiotusen bara sådär. Sen frågade hon i kassan om jag brukade spilla typ vatten eller dylikt. Nä eller va? Jo för då kanske du behöver en försäkring på datan. Mindes då den hemska händelsen då jag vickade ut en hel kaffekopp på farsans tangentbord. Jo en försäkring blir fint!!

När vi släpat in grejorna i lägenheten och fått upp allt kom jag på att jag inte har en tv-sladd eller vafan det nu heter och mitt internet är hos morsan. Så eeh ja, kan varken titta på Tv:n eller surfa på datorn. Synd. Men fan vilka finesser de har. Jorrå, man var väl läst manualerna!!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0