In the middle of the night, I go walking in my sleep

2012-10-25 @ 22:56:33

Hej alla ärthjärnor och hjärnärtor. Denna vecka har jag härjat ute i Åkerlänna med min gula bil jag sitter och kör på fel sida i. Och av gult blir man ju glad så jag har spridit lite glädje i skogen. Great. Sen har jag hämtat mina kläder ni kan spana in i förgående inlägg. Och smäcken satt som allt, jorrå. Till råga på allt var det löning i dag och helg från och med i morgon kl 16.30 så let's go nuts tycker jag. I vilken mening vet jag inte men det stycket hade så mycket förhoppningar redan vid löning och helg, så jag kunde ju inte avsluta med att jag inte har ett jota inplanerat. Ojoj, babbelmaja. Har börjat inse att jag ska flytta hemifrån på riktigt nu när man pillar på glas och osthyvlar på chilli samt tecknar elavtal. Sara har tecknat ett elavtal. Herre min gud, vart ska detta ta vägen? Jo vi börjar med en klapp i arslet och sen är det bara att gå i säng. Hej.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0