Blä

2012-09-21 @ 23:08:35

Sitter här och mår illa. Av så kallat naturgodis. Men vette fan vad det är jag stoppar i mig. Sprang in på coop i ren desperation. Var så jäkla sugen och så tänkte jag att det är ju fredag och allt så what the heck. Dock hade de bara naturgodis av märket Parrots och även fast jag vet att det märket smakar skit, så plockade jag åt mig en påse i alla fall. Betalade, gick ut till bilen och tog en bit. Åh fyfan vad snuskig! Den var säkert bara gammal. Jag tar en ny. Nämen vad faan!! Och så har jag hållit på. Hela vägen hem i bilen och hela tiden under en film. Men nej, ALLT i påsen smakar verkligen rutten kamelpung. Skulle vilja vara den typen som bara kan kasta en påse som denna fylld av "läckereter" men nej. Som den rediga kvinnan jag är (och ångesten man får när man kastar något som kostade skjortan) så sitter jag och pinar i mig det mesta. Kalla det envishet. Eller bara ren idioti. Välj själv. Dagens lärdom: köp aldrig naturgodis av märket Parrots (eller något över huvud taget) i en skabbig coop-butik. Trevlig helg!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0