Girl on fire

2012-09-07 @ 17:31:38

Hallå alla mammakramare och alla kramiga mammor. Tänkte bara meddela att jag inte fallit av pinnen utan jag är väl bara allmänt upptagen these days. Sjunger och stojar med Lingonben samtidigt som jag fortfarande hostar som en gnu. Men men, det är fredag. Jag är glad. Mest för att det är fredag. Sitter och kollar på Äntligen hemma och det är någon orangehårig brud som totalt har lost her mind. Hon gör om ett ganska fräscht kök till något jävla pajaskök. Fattar inte alls. Blandar man gult, grönt och dessutom sätter fåglar i en kökslampa gjord av nät? Då har man väl inte alla hästar hemma. Hjulet snurra men hamstern är död liksom. Undra hur man skulle reagera om man bjöd in någon sån där cazy designer till sitt hem och sen blir man skitmissnöjd. Så ska man stå där och "nämeeen vad fiiiiiint det blev!" och slå händerna för munnen samtidigt som man har fjorton kameror upptryckta i arslet. Fast egentligen vill man bara lägga sig ner och grina och man undrar vad det är för försöksutskriven människa som våldtagit ens hem. Jobbigt läge.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0