Jag är så hungrig. Jag måste ha en gnu!

2012-09-14 @ 21:10:37
Hej alla glada människor och alla människor som är glada (Vet inte varför jag har börjat med detta, finner kanske någon slags ro i det hela). Fick ännu en gång bekräftat att att jag verkligen inte gillar djur idag. Spelar ingen roll vad det är för sort. De äcklar mig på något vis. Frida sa att hon hade sett en ekorre här om dagen. Citat Sara Bäckström: "Åh fyfan, körde du över det aset?" Slutcitat. Sen idag när jag och Marcus var ute och körde på landet. Citat Sara Bäckström "Usch, här såg jag sånna här vidriga fåglar igår. Vad heter de jävlarna? Fasaner? Huvva! Så sjukt fula!" Slutcitat.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0