Mitt perfekta liv och jag

2012-09-15 @ 13:49:00

Hej bröder! Vaknade halv åtta i morse. Pigg som en mört. (Hur fan kan en mört vara pigg förresten?) Åt frukost. Löste melodikrysset. Gick ett varv runt Rosendahl med mor. Åt lunch. Och nu sitter vi i varsin trästol ute i trädgården med en kopp kaffe. Jo, man kan väl säga att jag njuter. Tänker dock inte beskriva min fantastiska morgon och den härliga promenaden och den ljuvliga lunchen och alla underbara upplevelser jag kommer att få vara med om i helgen. Citerar ju såklart alla "lyckliga" människor på facebook med sina storslagna statusar hela tiden. Skit ner er. Alla vet att det inte är skönt när väckarklockan ringer, man är ingen trevlig människa förrän man fått i sig sitt morgonkaffe, man kan inte ha så förbannat jävla roligt på jobbet precis heela tiden, i sånna fall meddela mig vart jag ska söka jobb, och man njuter inte av att "bara" springa 5 km på kvällen om man är halvt förkyld. Då är det bara någon ångestattack som kväver en för att man tittade på en bulle två timmar tidigare. Slappna av förfan. Man kan inte vara lycklig precis jämt. Det är orimligt!
/ Bitterfittan


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0