You're so hot, teasing me

2013-01-03 @ 17:31:13

Hej på er fågelskrämmor och skrämmiga fåglar. Låg vaken i princip hela natten och letade resor inför sommaren. Två veckor hit, en vecka där, utomhuspool, drinkar, sviter, all inclusive. Vägde för- och nackdelar. Ni vet. Mitt i detta energikrävande sökande blev jag svinhungrig och vid fyratiden gav jag vika för min hunger och pallrade mig upp till kylskåpet. Som ekade tomt. Jag borde verkligen handla mat. Lyckades skrapa ihop tre soltorkade tomater och en skorpa. Inte mycket till nightsnack om du frågar mig. Annars då? Jo, går och lyssnar på Abba och äter choklad. Får sluta ta emot en och annan paradisask från kunderna på jobbet. Det här bådar inte gott inför framtiden.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0